Vidinių išgyvenimų atvaizdais vadinamos mandalos jau seniai nebėra tik Rytų tradicijų dvasinis ritualas. Vakarų kultūroje mandalas išpopuliarino garsus šveicarų psichiatras psichoanalitikas Carlas Gustavas Jungas.
Mandalos – tai dar vienas būdas giliau pažinti save, žvilgtelėti į pasąmonės gelmes, siekti asmenybės pilnatvės, nusiraminimo, atsipalaidavimo.
Lapkričio 21d. pasibaigė koncentruota ir pozityviems pokyčiams įkvepianti pirmoji moksleivių meno terapija „Padovanok sau mandalą“. Mokiniai su dideliu smalsumu, susikaupimu į save, išpiešė savo vidinį pasaulį spalvomis, formomis, simboliais ir įnešė į savo labai užimtus rudeniškus keturis ketvirtadienius prasmingos, įdomios, naujos veiklos bendraminčių būryje. Kiekviena mandala turėjo savo pavadinimą ir sukurtą istoriją, emociją, jausmą.
Kiekvieno mokinio sukurta mandala buvo dovana SAU apie SAVE. Mandalose atsispindėjo mokinių vidinis pasaulis ir jų grožis. Mokiniai įsitikino, kad labai gera dovanoti ne tik kitam dovaną, bet ir gauti dovaną SAU iš savęs…
Meno terapija“Padovanok sau mandalą“ baigėsi palikdama patiriminius išgyvenimus, tapdami ramesni, harmoningesni, empatiškesni ir labiau pasitikintys savimi. Grupinės refleksijos metu vykę patirties apmąstymai, įžvalgos bei kitų grupės narių atliepimai į sukurtas mandalas – mokiniams padėjo tobulėti, įžvelgti svarbius dalykus bei paskatino teigiamiems pokyčiams.