Visame pasaulyje nuo 1990 m. užimtumas STEM profesijose išaugo 79% – padidėjo nuo 9,7 mln. iki 17,3 mln [1], tačiau dabar yra jaučiamas bei ateityje numatomas dar didesni STEM sričių specialistų trūkumas. Dažnai tai yra ne tik todėl, kad moksleiviai nesirenka STEM sričių studijų. Atrodo, kad šiuos dalykus besimokantys moksleiviai neįgyja įgūdžių, reikalingų dirbti STEM sričių darbus, o moksleiviai dar mokykloje nesusidomi šiomis disciplinomis. Vien Lietuvoje pastebime tendenciją, jog ši problema prasideda mokykloje: moksleivių gamtamokslinio raštingumo rezultatai ženkliai negerėja nuo 2006 m. [2], mažiau nei trečdalis studentų renkasi STEM sričių studijas [3], o 82 proc. inžinerinės pramonės įmonių teigia susiduriantys su specialistų trūkumu [4]. Susipažinti su visu Tomo Jankaus ir Juditos Šarpienės straipsniu >>>>