Rašymo praktika kaip žibintas apšviečia gyvenimo paradoksus: liūdesį ir džiaugsmą, laisvę ir nelaisvę, viltį ir abejingumą. Suvokimą, kodėl, jei nori teigiamų pokyčių, teks pradėti daryti tai, ko niekada nedarei.
2022 m. spalio 18 d. Tauragės „Šaltinio“ progimnazijos 8 kl. mokiniams buvo pravestas psichoedukacinis kūrybiško rašymo užsiėmimas tema: „Rašant pažįstu save“. Šio užsiėmimo tikslas- mokėdamas saugiai išreikšti jausmus, galiu kurti atpalaiduojančią, motyvuojančią ir be baimės atmosferą klasėje/pamokoje, šeimoje, draugų rate.
Kūrybiško rašymo užsiėmimo metu mokiniai buvo supažindinti su ekspresyvaus rašymo technika, atliko įvairias jausmus, poreikius, prisiminimus išreikšti padedančias užduotis. Mokiniai stebėjosi, kaip išjungus savo protą ir pasikliaujant intuicija, galima rašant atrasti, koks esi turtingas, koks įvairus mano gyvenimas ir kaip vaikystėje viskas buvo gražu ir linksma bei, kiek manyje gyvena pojūčių, kurių dėka, susipažįstu su mus supančia aplinka. Rašydami paaugliai mokėsi pajusti visišką laisvę, nusiraminimą, kūrybiškumą, įkvėpimą, džiaugsmą, motyvaciją, klasės supratingumą, mokėsi pažinti savo jausmus, suprasti kitą.
Norisi visiems mokiniams palinkėti dar daugiau drąsos kalbėti apie savo jausmus, emocijas, kurios ne visada būna patogios, švelnios, gražios. Drąsiau priimti save būtent tokį, koks esi, pajusti savo unikalumą, nepakartojamumą, o kai užplūsta neaiškios emocijos, spontaniškai išlieti jas ant popieriaus lapo.
Socialinė pedagogė Inga Stonienė